Reklamační řád
REKLAMACE ZBOŽÍ A ZÁRUČNÍ DOBA
Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a který je vlastnictvím kupujícího.
Pokud kupující je spotřebitelem (fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání), na všechny nabízené produkty platí záruční doba v trvání 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se podle ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 12 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Prodávající odpovídá za vady zboží podle § 622 a 623 Občanského zákoníku v platném znění. Kupující je povinen uplatnit reklamaci neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady. Kupující může uplatnit reklamaci buď v papírové podobě, nebo elektronicky na e-mailovou adresu: info@zuppa.sk. V každé zásilce je přiložena faktura - doklad o úhradě zboží, která zároveň slouží jako záruční list. Reklamované zboží spolu s dokladem o úhradě zboží a popisem vady kupující zašle nebo osobně doručí na adresu: ZUPPA design s.r.o., se sídlem Lesná 12, 900 44 Tomášov, Slovensko. Za relevantní důvod vrácení zboží se nepovažuje opotřebení zboží nošením a praním, kterým se přirozeně mění vzhled výrobku. Prodávající potvrdí přijetí oznámení o reklamaci neprodleně zasláním potvrzení na e-mailovou adresu kupujícího. V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího doručení a vydat kupujícímu doklad o vyřízení reklamace.
Odpovědnost za vady se nevztahuje na případy, kdy k vadě došlo v důsledku: a) mechanického poškození výrobku způsobeného kupujícím, b) nesprávného zacházení s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití, c) používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, d) zanedbání péče a údržby o zboží, e) poškození zboží nadměrným zatěžováním, f) používání zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek, g) vyšší moci nebo živelné pohromy, h) běžného opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobeného používáním zboží.