Kategorie
 
 
 
 
 

Často kladené otázky

Jak mám správně vybrat velikost produktu?
Velikostní tabulka je zpravidla uvedena u každého produktu. Pokud při některém produktu náhodou není uvedena, přesné rozměry výrobku Vám rádi přeměříme, pokud nás kontaktujete v pracovních dnech v době mezi 9.00 - 15.00 hod., na tel. čísle +421 948 358 165.  
 
Do kolika dnů zboží obdržím?
Pokud máme zboží skladem (je to uvedeno u každého produktu), a vyberete si platbu na dobírku, zboží expedujeme ihned a bude Vám doručeno zpravidla do 2 pracovních dnů, a to v závislosti na vytíženosti kurýrní společnosti. Pokud si vyberete platbu kartou předem nebo převod na bankovní účet, zboží expedujeme až po připsání platby na náš bankovní účet, tj zboží Vám bude doručeno zpravidla do 2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet.Pokud zboží nemáme skladem a je při něm uvedena určitá dodací lhůta (zpravidla několik dní), expedujeme zboží ihned po jeho naskladnění. Zboží Vám pak bude doručeno zpravidla do 2 pracovních dnů od naskladnění.  
 
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Zboží je odesíláno kurýrní službou. Cena za dopravu zboží v rámci ČR při platbě kartou předem nebo při bankovním převodu předem na účet je 99 Kč. Doprava zboží v rámci ČR při platbě dobírkou je 159 Kč. Při objednávce nad 3 000 Kč je doprava zdarma. Pokud si přejete zaslat zboží do jakékoli jiné země, neváhejte nás kontaktovat.
 
Máte i kamenné prodejny?
ZUPPA zatím nemá kamennou prodejnu, ale věříme, že brzy ji budeme mít. 
 
Je možný osobní odběr zboží?
Ano. Osobní odběr je možný na adrese: Okružní 67, 900 44 Tomášov, Slovensko. Při osobním odběru neplatíte za dopravu zboží.  
 
Dá se platit kartou při osobním odběru zboží?
Ano. Za zboží můžete klidně zaplatit kartou při jeho osobním odběru.  
 
Dá se platit kartou kurýrovi?
Ano. Za zboží můžete zaplatit kurýrovi v hotovosti nebo platební kartou.  
 
Jak zjistím stav své objednávky?
Nejlépe uděláte pokud nás kontaktuje na info@zuppa.sk nebo telefonicky na +421 948 358 165. Není vhodné, abyste o stavu Vaší objednávky informovali formou zpráv na sociálních sítích, protože vzhledem k velké množství zpráv není možné z naší strany včas zareagovat.  
 
Je možné, abyste mi ušili konkrétní výrobek na míru?
Bohužel ne. Produkty ZUPPA se šíji vcelku jako celé kolekce, v několika krejčovských dílnách. Na individuální objednávky už proto bohužel nezbývá kapacita. Pokud dané zboží není skladem ve Vaší velikosti, je to proto, že je již vyprodáno. Někdy však dodatečně doskladníme vybrané produkty, o čem vždy předem informujeme na našich sociálních sítích.  
 
Dá se zboží vyměnit, pokud nám nesedne velikost nebo barva zboží?
Ano, každý výrobek zakoupen přes eshop www.zuppa.cz je možné zaslat nám zpět na výměnu do 14 dnů ode dne jeho převzetí. Spolu se zbožím nám pošlete informaci, za jakou velikost nebo barvu si žádáte zboží vyměnit. Pokud je vámi požadovaná velikost / barva skladem, zašleme Vám požadovaný výrobek. Pokud není skladem, máte možnost žádat o jiný výrobek, nebo můžete odstoupit od smlouvy pokud jde o tento výrobek. Vrácené zboží nesmí být používáno (to znamená nenošené, pouze odzkoušené) ani prané - nesmí být poškozené nebo znečištěné - s kompletními visačkami, jinak nebude výměna zboží možná a zboží bude zasláno zpět.  
 
Jak mohu reklamovat zboží?
Zboží je možné reklamovat v rámci záruční doby, která je 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamovat vadu zboží je třeba ihned po tom, co ji zjistíte, a to elektronicky na e-mailovou adresu: info@zuppa.sk nebo dopisem. Reklamované zboží spolu s dokladem o úhradě zboží a popisem vady zašlete nebo doručte osobně na adresu: ZUPPA design s.r.o., se sídlem Lesná 12, 900 44 Tomášov, Slovensko.ZUPPA neodpovídá za vady zboží, pokud k vadě došlo v důsledku: a) mechanického poškození výrobku způsobeného kupujícím, b) nesprávného zacházení s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití, c) používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží, d) zanedbání péče a údržby o zboží, e) poškození zboží nadměrným zatěžováním, f) používání zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek, g) vyšší moci nebo živelné pohromy, h) běžného opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobeného používáním zboží. Reklamace uplatněné formou zpráv na sociálních sítích nepřijímáme, ačkoliv k velkému množství zpráv není možné z naší strany včas zareagovat.  
 
Jaké jsou vaše velikoobchodní podmínky?
O velikoobchodních podmínkách se informujte telefonicky na čísle +421 905 808 449 nebo e-mailem na info@zuppa.sk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze